Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, March 28, 2009

Iced Caramel Macchiato...

Assalamualaikum...

hye guyz.... erm.. jam kat komputer ain dah pukul 12:38am.. ain!! dah lewat nape xmoh tido lagi ni?? rileks arr... esok kan ari sabtu.. ujung minggu... hehehe...

ape ke hal nye tetiba nak ICED CARAMEL MACCHIATO plak tgh mlm buta nie??? ain bukan nk minum la... ain juz baru abih tgk drama kat TV9 arahan Rashid Sibir... tajuk nye ICED CARAMEL MACCHIATO... aduh.. kalo dah pengarah rashid sibir, kompem romantic drama...
yup!! mmg romantic gile cite tadi.. lakonan amy mastura & razali hussain.. ala yg pelakon drama "susuk" tuh....

xsia2 ain spend masa 2jam tgk cite tuh.. layan beb... tapi... ku sangka kan happy ending... rupa2 nya sangkaan ain xtepat.. cedih nye ending dia....=(

cuba korang bayang kan, seorg perempuan yg hanya bekerja di STARBUCK, jatuh hati dgn seorg pelanggan yg hari2 dtg kedai.. pelanggan tuh hero la.. dah la kaya, ensem (bg ain razali tu macho..sbb misai dia kot.. hee) dan baik hati... suka tolong anak yatim... ade ke ekk lelaki mcm tuh zaman sekarang??? emmmm......

ok2 smbung cerita tuh blk... pompuan tuh xtepuk sebelah tangan!!!! hero tuh mule jatuh hati ngan si heroin ni.. fuuhh.. I can feel what si heroin tu feel.. mcm ain plak yg jd pompuan tuhh... ngee.. masa ni ain dah senyum sorg2 bile si hero melamar heroin ni kat STARBUCK depan pelanggan lain... ya allah.... romantic gile!!!

ape yg cedih nye kan.. masa hari nak nikah tuh.. si hero accident.. meninggal dunia plak tuh.. waaaaa........ b4 hero tu nak bertolak kan, dia sempat call si heroin ni.. ayat dia mcm ni tau

Hero :sayang, kejap lagi awak akan jadi milik saya sepenuhnya tau
heroin : saya pon dah lama tunggu saat ni
hero : I LOVE U
heroin : I LOVE U TOO

lebih kurang mcm tu la dialog tuh.. cedih nya... nape ending dia mcm ni??? nape tetiba bila tiba hari bahagia, ari yg dinanti2 kan akhirnya lain kesudahan nye....

haaa..... bila ain pikir blk kan, kehidupan manusia ibarat sebuah roda... kdg2 kita di atas dan kdg2 kita di bawah.. xsemestinya ape yg kita nak, kita akan dpt.... kita kan kene terima seadanya dgn apa yg kita dah dpt... dan sesuatu yg berlaku tuh mesti ada hikmah nya.. semua nya dah ditentukan oleh ALLAH... ceh... pakar motivasi plak b4 nak tido nih.. heee

pape pon nice drama.. comedy romantic... comel jer amy mastura.. cite ni dah lama ker???

ok la.. no tito dah.. nak mimpi indah2... bak kata heroin tuh td (time tgh pilih bju pengantin) "kalo benar ini mimpi.. tolong jgn kejut kan aku" semoga mlm ni ain dpt mimpi yg indah2 =)
NANITE!!!

Luv ayien..
Muuaahhh...

3 kawan yg comment:

cIk pEnNa said...

nape aku x tau ada cite nih?
huhu
x nengok pun!

~a Y i e N~ said...

best cik penna.. aku pon xtau plak ade citer time tuh.. tetiba bukak tv9.. then cite tuh bru start.. best gile!! layan beb...

AeLL said...

ain oi...add pg ak..jd follower ak cpt..geheheh...

Related Posts with Thumbnails