Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, June 25, 2009

4 tahun berlalu..

Salam...
tanggal 25 JUN 2009 adalah anniversary percintaan ain and syed yg ke 4.... huhu.. sedar x sedar, 4 tahun dah.. tp bg ain xlama sangat.. kalo cecah 10 tahun bru la ain anggap lama. haha

by the way ain bersyukur sgt sbb syed hadir dalam hidup ain.. segala suka dan duka kami harungi bersama... sehingga la kami diikat dengan tali pertunangan yg bg ain lagi hebat cabarannye dari bercinta.. alhmdulillah sume nyer berjalan dengan lancar seperti yg dirancangkan.. tp kita kan hanya mampu merancang, Allah swt sahaja yg tau segalanya jodoh pertemuan kite.. sama2 doakan agar jodoh kita panjang yea!!

actually kami sbnr nya main petik jer tarikh 25 JUN nie.. sbb kami pon xtau bile kami declare.. hahah... yg pasti nye tahun 2005 la.. tahun yg sekali gus membawa kenangan pahit putus cinta dlm idup ain.. pastu bile syed dtg dlm beberapa bulan... laju jer bercinta blk.. ahaks!

kali ni kami celeb lambat sket.. memandangkan syed xbrapa sehat dan dia pon bz ngan keje dia... so kami akn tunda ke hari sabtu ini.. nk tgk transformers 2 skali.. hahah xsabar sgt tggu ari sabtu!!

buat kwn2 yg sedang bercinta, selamat bercinta!!! ^__^

luv u guys!!
mmuaahhhhhh.............

6 kawan yg comment:

cIk pEnNa said...

happy anniversary ye..
;)

Fuzzy Rizal Aris said...

bonne anniversaire pour tu et Syed.
p/s: aku nyer anniversary pon jatuh tanggal 25 tapi bulan 8...tahun ni - 5 tahun..

untuk translation: http://www.online-dictionary.biz/french/english/meaning/tu

have a nice day!

~a Y i e N~ said...

tenkiu...
klo nk bandingkan ngan korng nye, lagi lama korng bercinte dari aku huhu..
xppe2.. sama2 kite doakan kebahagian kite ekk...

AeLL said...

fad..ak leh translate kn ko punya french tu..happy aniversary for you and syed....eheh
ak ambk french smp level 3...nti igt nk wat advance french plak..hehe

Syamsul Adli said...

wahh lama sudah bercinta.
kawin cepat2 oke :)

Reez said...

i've been with my girl since form 4..almost 10years now..nice blog..cool.. ;p

Related Posts with Thumbnails